senaste inläggen

HIHI

STOP IT GOD DAMMIT

close. so close.

ge. mig. sommar.

prao

blah blah blah

mist

the fourth kind

MORNING

YEYE

memories

tired pojke is tired

wadup?

arkiv

Mars 2010

Februari 2010

2010-02-28 postat i

Random stuff

20:17:09

blah blah blah

Nu har jag varit och lämnat flickan min på stationen och sen gått tillbaka i SPÖREGN :C vill egentligen kolla på lite according to jim, som vi har "fixat" alla sex säsonger av, men jag ska låta bli så hon också får se! vilken bra pojkvän jag är. hehu :'D Vet inte vad jag ska göra istället.. lyssna på massa musik och slösurfa som vanligt kanske? vi får se! kanske skriver nått sött senare.

Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

av:

Emilia

2010-03-01 - 18:48:07

Hahah tack! Sån bra pojkvän du är :*


av:

Christopher

2010-03-02 - 13:46:02

hihi, jag vet :*