senaste inläggen

HIHI

STOP IT GOD DAMMIT

close. so close.

ge. mig. sommar.

prao

blah blah blah

mist

the fourth kind

MORNING

YEYE

memories

tired pojke is tired

wadup?

arkiv

Mars 2010

Februari 2010

2010-02-23 postat i

Random stuff

19:47:11

wadup?

HEJ. Nu har jag äntligen fått igång designen ordentligt, men fortfarande fattas lite småsaker och fixar :'> YEEES, lite jobbigt att komma igång med att skriva men det kommer (nog) med tanke på all tid jag lagt ner på designen :C I den här bloggen tänkte jag i alla fall skriva om lite tips och tricks när det gäller kodning och webbdesign, visa upp mina bilder och jobb osv samt skriva lite random skit bara för att!
Just nu sitter jag och lyssnar på sköna hardcore superstar, försöker få allting att fungera här OCH.... pluggar teori! Jag har nämligen uppskrivning till körkortet imorgon, och det ska väll egentligen inte vara några större problem men jag är nervös ändå.. jepp! Sen nästa vecka blir det körningen, och det är inga problem alls med den :'D NU ska jag sätta in en bild i detta inlägget och hoppas på att det blir faaajn, för jag har ju gjort lite snygga funktioner här! Om det fungerar så ska det gå och klicka på bilden och då ska det bli coolt. Riktigt coolt. Kanske berättar nångång o.O Bilden är en av mina favvisbilder av alla bilder jag har tagit, och DET.. det är många! Hoppas allt fungerar nu då, för snart sparar jag det här! watevs, nu kommer jag inte på mer att skriva, så om detta fungerar så ska jag studa teori annars kommer jag inte kunna slita mig från detta förräns det fungerar!
Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

av:

Emilia

2010-02-23 - 20:00:04

Välkommen till bloggvärlden snygging!!!!! <3


av:

Sarah

2010-02-23 - 20:52:04

Kul att så många killar börjar blogga :P


av:

Anon Delivers

2010-02-23 - 21:14:50

Lycka till på uppskrivningen! :3


av:

Christopher Carlsson

2010-02-23 - 21:54:20

@Emilia: TACK SNYGG :*



@Sarah: Yeah :'D



@Anon D: Tackar :>