senaste inläggen

HIHI

STOP IT GOD DAMMIT

close. so close.

ge. mig. sommar.

prao

blah blah blah

mist

the fourth kind

MORNING

YEYE

memories

tired pojke is tired

wadup?

arkiv

Mars 2010

Februari 2010

2010-02-23 postat i

Random stuff

22:11:03

tired pojke is tired

NU är jag jätte trött, för jag har varit duktig och gått igenom hela körskoleboken och kollat en extra gång på allt som verkar lite klurigt! Så nu ska det säkert gå bra :'D Har även insett att jag knappt har några pengar kvar, vilket är väldigt ovanligt för mig.. Nu är jag ganska nöjd med hur bloggen ser ut, ska lägga till lite saker när jag finner tiden till det. Och med tanke på att jag gjorde den här för att jag hade tråkigt så lär jag finna den tiden Ganska snart!

Jag sitter och snackar med min snygging som ni kan se på bilden SOM JAG SKA LEKA MED IMORGON, men nu gick hon och hämtade tvätt eller nått. Och jag svamlar. Det vill jag gärna bespara alla (inga) som läser detta så jag kommer nu att avsluta detta! Nu ska jag se på änglar och demoner som jag redan sett några gånger tills jag somnar! Ska upp 06.45 PÅ ETT LOV D:

Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

av:

Emilia

2010-02-23 - 22:18:46

EHM JA JAG SKA SOVA TILLS TYP TIO EHEHEH puss min fina! <3


av:

Simon

2010-02-25 - 10:29:13

Jag är en trogen läsare! :D