senaste inläggen

HIHI

STOP IT GOD DAMMIT

close. so close.

ge. mig. sommar.

prao

blah blah blah

mist

the fourth kind

MORNING

YEYE

memories

tired pojke is tired

wadup?

arkiv

Mars 2010

Februari 2010

2010-03-01 postat i

Random stuff

06:01:16

prao

Ups, jag somnade visst igårkväll. Nu sitter jag här, Länge innan jag egentligen ska upp. Kunde inte sova :c idag är dessutom min första praovecka av 4! Denna veckan, vecka 3 och 4 ska jag vara på ett webbföretag i Malmö som heter inka! Ser fram emot det, ska bli skoj! Vecka 2 ska jag vara hos en fotograf på sydsvenskan, kommer också bli riktigt kul! Nerverna inför uppkörningen börjar krypa upp också, på onsdag gäller det ju D: tror det kommer gå bra iaf! tänkte gå och ta en tidig dusch nu.
Baai!
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?