senaste inläggen

HIHI

STOP IT GOD DAMMIT

close. so close.

ge. mig. sommar.

prao

blah blah blah

mist

the fourth kind

MORNING

YEYE

memories

tired pojke is tired

wadup?

arkiv

Mars 2010

Februari 2010

2010-03-01 postat i

Random stuff

18:19:19

ge. mig. sommar.


18-55 kitglugg @ 45mm
f5.6
1/400
haaaallu! hemma från första praodagen nu.. den va ganska seg faktiskt, dem sa att dem brukar har mer att göra iof så vi får hoppas på det! dem som jobbade där va trevliga, sköna snubbar! så det va jävligt skönt :'> gjorde inte så mycket, satt och snackade skit och lyssnade på hassan! sen kollade jag mest på :c

nu tycker jag även att det kan bli sommar, nu alltså :c efter en "varm" helg så började det SNÖA igen D: tycker det ska va så ute ->
då hade det blivit happyface! det kommer väll det med, förhoppningsvis! nu ska jag mysa ner mig i sängen och titta på runda 8 av supercrossen, awesoeoeoeme!

BAI!
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

av:

Emilia

2010-03-01 - 22:23:36

Hold me up in the palm of your hand

Lying to you is a river of sin

Your metaphores, your silent calls

Your feelings are too real

Let them spew, a fall from grace

Would do us good today

I'll lift you up, we can love or cry

Hey, I'm in love, I'll take you up again


av:

Emma

2010-03-02 - 12:49:56

Sv: Haha oj! Dom som nästan är slut nu... Sen tror jag faktiskt att jag behåller dom själv. :')



Hoppas det blir roligare sen på din praktik, lät ju ändå som en rolig sak att testa på. :>



Ha en skön dag!