senaste inläggen

HIHI

STOP IT GOD DAMMIT

close. so close.

ge. mig. sommar.

prao

blah blah blah

mist

the fourth kind

MORNING

YEYE

memories

tired pojke is tired

wadup?

arkiv

Mars 2010

Februari 2010

2010-02-25 postat i

Random stuff

12:43:40

YEYE

Wöhööööw! Jag klarade minsann uppskrivningen galant! 60 utan 65 möjliga rätt innebar att jag var 8 över gränsen! Kändes sjukt bra! Nu äre bara körningen nästa vecka kvar, som inte ska vara några problem!

Idag ska vi i alla fall jobba på vårt projekt arbete, vi ska bygga två konsollemulatorer så vi kan spela massa klassiker och ha skoj :'D Jag jobbar med kevin och simon, men simon failade idag och kan inte komma :c Kevin är trött som en överkörd grävling och kommer bara vara här en liten stund. Såååe, jag kommer få jobba lite själv! Imorgon blir det nog Kings Head i ystad för lite festligheter med simon och charlie (som fyller år) och massa randoms! Kommer bli sköj :'> Nu bör jag ta på mig byxor innan kevin kommer, sen ska vi ner till plåtnissen och hämta vår fiiina låda :'D Eftersom ingen bild på mig har visats än så tänkte jag att jag lägger upp en!

Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?