senaste inläggen

HIHI

STOP IT GOD DAMMIT

close. so close.

ge. mig. sommar.

prao

blah blah blah

mist

the fourth kind

MORNING

YEYE

memories

tired pojke is tired

wadup?

arkiv

Mars 2010

Februari 2010

2010-02-26 postat i

Random stuff

07:52:05

MORNING

guuud morning! Steg upp för en stund sen och bestämde mig för att lägga till fyra snygga knappar på bloggens topp! I den processen lyckades jag även gömma reklamen på kommentarssidan så den inte längre messar hela sidan :'D Nu fattas bara nånting i vänstra hörnet :C

Emilia ligger och sover fortfarande, men jag sitter 2 meter bort och har ett väldigt högljut tangentbord :c så det här inlägget skrivs i ultrarapid! Igår bjöd farmor och farfar på mat, och kvällen innan bjöd mamma på sushi i lund på wasabi - feeedt nom! Mår bättre idag än igår så det blir nog kings head after all! jaojao, ska nog gå ut med Buddy nu, så han får sin morgontur! Buddy är min hund, den coolaste hunden. Så här får ni en fin triptyk på honom! Ska försöka posta några fler bilder senare!

Peace!
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?