senaste inläggen

HIHI

STOP IT GOD DAMMIT

close. so close.

ge. mig. sommar.

prao

blah blah blah

mist

the fourth kind

MORNING

YEYE

memories

tired pojke is tired

wadup?

arkiv

Mars 2010

Februari 2010

2010-02-24 postat i

Random stuff

07:49:43

memories

DDD:
Jag är jätte nervös, låg hela kvällen igår och suttit lite nu på morgonen! Ska gå vid 8, så det är alldeles strax :C För att ge mig en liten extra chans laddade jag ner nån cool app till min iphone som gjorde ett teoriprov till en. ÅH vad jag hoppas det går bra.. Men det ska det minsann göra för detta kan jag! Efter teoriprovet har jag anyways min sista körlektion så det ska vi skoj. Emilia kommer senare, det ska bli mys! Jag hann inte riktigt kolla klart på änglar och demoner igår, det blev sent! Men jag somnade i alla fall inte! Jag brukar kunna somna utan någon som helst förvarning för det, bara slocknar sen ligger jag där och slumrar och tror att jag hänger med i filmen.. När man sen kollar på den dagen efter så visar det sig att.. nej, det gjorde jag visst inte alls det. 

JAJA, nu ska jag ta på mig, ta teoriboken i handen, musik i öronen och gå till tåget och läsa lite en sista gång! BAAAI!
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

av:

Emilia

2010-02-24 - 09:26:16

Nu sitter du och gör provet! :D Det kommer gå kaempebra :*